CenzuraH Posted January 19, 2013 Report Posted January 19, 2013 Descriere: In acest tutorial va voi invata cum sa editati ce modele doriti din Counter Strike 1.6 (Knife/m4a1/ak47/HE/Player model CT sau TS/etc) .Info: Am vrut sa fac acest tutorial deoarece pe internet nu le-am gasit cu imagini sau bine explicate.Autor: CaTaLinUPrograme folosite:Obligatoriu - Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 -> http://www.gamefront.com/files/12621915/Jed_s_Half_Life_Model_Viewer_v1_36Obligatoriu - Adobe PhotoShop CS3 (Sau puteti folosi orice alta versiune)In acest tutorial voi edita cutitul default din Counter Strike 1.6 , dar voi puteti edita orice alt model doriti/aveti nevoie !Pasul 1:Deschideti Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 apoi dati click pe File -> Load Model.. si cautati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Couter-Strike-ul vostru!http://img546.imageshack.us/img546/2089/30252437.pngPasul 2:Sa zicem ca vrem sa editam lama cutitului !Sub Demo-ul real al modelului mai aveti niste butoane, acolo selectati asa Textures -> Texture - knifeskin.bmp -> Export Texture -> si o salvati unde vreti , cu ce nume vreti dar extensia sa fie .bmphttp://img542.imageshack.us/img542/4021/79178071.pngPasul 3:Deschidem PhotoShop-ul apoi selectam asa File -> Open -> si deschideti fisierul .bmp pe care l-ati salvat.http://img689.imageshack.us/img689/4629/31096935.pngPasul 4:Imaginile .bmp salvate prin Export Texture sunt indexate(protejate de editare) si salvate pe 8 biti, iar eu din PhotoShop ii voi schimba o optiune pentru a ma lasa sa-l editez cum vreau.Selectati din bara de meniu de sus Image -> Mode -> si dupa cum vedeti e bifat Indexed Color , aici bifam alta optiune si anume RGB ColorPasul 5:Acum incepeti sa scrieti ce vreti pe lama cutitului / sa adaugati logo-uri sau mai stiu eu ce vreti voi pe acolo.Sfat: *Daca tineti cutitul pe dreapta scrisul trebuie sa fie invers , de exemplu in loc de CaTaLinU veti pune UniLaTaC , (faceti ca in imaginile de mai jos daca vreti sa va iasa scrisul pe invers).* Iar daca tineti cutitul pe stanga , atunci lasati scrisul normal !http://img703.imageshack.us/img703/8792/21643988.pngSi va iesi asa:http://img594.imageshack.us/img594/6933/79881103.pngPasul 6:Dupa ce ati terminat de editat ce ati vrut, treceti imaginea iar pe Modul Indexed.http://img850.imageshack.us/img850/8813/36242841.pngVa vor aparea 2 casute:Prima casuta cu Merge Layers - selectati OK iar a doua casuta cu setarea unor optiuni pentru Modul Indexed Color - nu modificati nimic, apasati OK din prima.IMPORTANT: Sa lasati imaginea pe 8 biti, altfel Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 nu va recunoaste ceea ce veti salva .Pasul 7:Selectati File -> Save AsSi o salvati unde vreti, cu ce nume vreti dar neaparat cu extensia .bmp !Sfat: pastrati imaginea originala , iar ceea ce editati salvati ca pe o copie , cum am facut eu in imaginea de mai jos.http://img9.imageshack.us/img9/3784/47229431.pngPasul 8:Intrati in Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 si selectati Textures -> Import TextureATENTIE: la Texture sa fie selectata Textura care ati editat-o voi.http://img692.imageshack.us/img692/8679/94386876.pngSi va iesi asa:http://img171.imageshack.us/img171/6700/52592557.pngPasul 9:Selectati asa File -> Save Model As si il salvati cu numele v_knife.mdl unde vreti voi !http://img839.imageshack.us/img839/5162/28381130.pngPasul 10:Acum copiati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Counter-Strike-ul vostru , iar in joc ar trebui sa arate asa:http://img19.imageshack.us/img19/2271/76053800.png Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.