Jump to content

Recommended Posts

Posted

Descriere: In acest tutorial va voi invata cum sa editati ce modele doriti din Counter Strike 1.6 (Knife/m4a1/ak47/HE/Player model CT sau TS/etc) .

Info: Am vrut sa fac acest tutorial deoarece pe internet nu le-am gasit cu imagini sau bine explicate.

Autor: CaTaLinU

Programe folosite:
Obligatoriu - Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 -> http://www.gamefront.com/files/12621915/Jed_s_Half_Life_Model_Viewer_v1_36
Obligatoriu - Adobe PhotoShop CS3 (Sau puteti folosi orice alta versiune)

In acest tutorial voi edita cutitul default din Counter Strike 1.6 , dar voi puteti edita orice alt model doriti/aveti nevoie !

Pasul 1:
Deschideti Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 apoi dati click pe File -> Load Model.. si cautati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Couter-Strike-ul vostru!

http://img546.imageshack.us/img546/2089/30252437.png

Pasul 2:
Sa zicem ca vrem sa editam lama cutitului !
Sub Demo-ul real al modelului mai aveti niste butoane, acolo selectati asa Textures -> Texture - knifeskin.bmp -> Export Texture -> si o salvati unde vreti , cu ce nume vreti dar extensia sa fie .bmp

http://img542.imageshack.us/img542/4021/79178071.png

Pasul 3:
Deschidem PhotoShop-ul apoi selectam asa File -> Open -> si deschideti fisierul .bmp pe care l-ati salvat.

http://img689.imageshack.us/img689/4629/31096935.png

Pasul 4:
Imaginile .bmp salvate prin Export Texture sunt indexate(protejate de editare) si salvate pe 8 biti, iar eu din PhotoShop ii voi schimba o optiune pentru a ma lasa sa-l editez cum vreau.
Selectati din bara de meniu de sus Image -> Mode -> si dupa cum vedeti e bifat Indexed Color , aici bifam alta optiune si anume RGB Color

Pasul 5:
Acum incepeti sa scrieti ce vreti pe lama cutitului / sa adaugati logo-uri sau mai stiu eu ce vreti voi pe acolo.

Sfat: *Daca tineti cutitul pe dreapta scrisul trebuie sa fie invers , de exemplu in loc de CaTaLinU veti pune UniLaTaC , (faceti ca in imaginile de mai jos daca vreti sa va iasa scrisul pe invers).
* Iar daca tineti cutitul pe stanga , atunci lasati scrisul normal !

http://img703.imageshack.us/img703/8792/21643988.png

Si va iesi asa:

http://img594.imageshack.us/img594/6933/79881103.png

Pasul 6:
Dupa ce ati terminat de editat ce ati vrut, treceti imaginea iar pe Modul Indexed.

http://img850.imageshack.us/img850/8813/36242841.png

Va vor aparea 2 casute:
Prima casuta cu Merge Layers - selectati OK iar a doua casuta cu setarea unor optiuni pentru Modul Indexed Color - nu modificati nimic, apasati OK din prima.

IMPORTANT: Sa lasati imaginea pe 8 biti, altfel Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 nu va recunoaste ceea ce veti salva .


Pasul 7:
Selectati File -> Save As
Si o salvati unde vreti, cu ce nume vreti dar neaparat cu extensia .bmp !

Sfat: pastrati imaginea originala , iar ceea ce editati salvati ca pe o copie , cum am facut eu in imaginea de mai jos.


http://img9.imageshack.us/img9/3784/47229431.png

Pasul 8:
Intrati in Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 si selectati Textures -> Import Texture
ATENTIE: la Texture sa fie selectata Textura care ati editat-o voi.

http://img692.imageshack.us/img692/8679/94386876.png

Si va iesi asa:

http://img171.imageshack.us/img171/6700/52592557.png

Pasul 9:
Selectati asa File -> Save Model As si il salvati cu numele v_knife.mdl unde vreti voi !

http://img839.imageshack.us/img839/5162/28381130.png

Pasul 10:
Acum copiati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Counter-Strike-ul vostru , iar in joc ar trebui sa arate asa:

http://img19.imageshack.us/img19/2271/76053800.png
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...