Jump to content

Recommended Posts

Posted

Descriere: In acest tutorial va voi invata cum sa editati ce modele doriti din Counter Strike 1.6 (Knife/m4a1/ak47/HE/Player model CT sau TS/etc) .

 

Info: Am vrut sa fac acest tutorial deoarece pe internet nu le-am gasit cu imagini sau bine explicate.

 

Autor: CaTaLinU

 

Programe folosite:

Obligatoriu - Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 -> http://www.gamefront.com/files/12621915 ... ewer_v1_36

Obligatoriu - Adobe PhotoShop CS3 (Sau puteti folosi orice alta versiune)

 

In acest tutorial voi edita cutitul default din Counter Strike 1.6 , dar voi puteti edita orice alt model doriti/aveti nevoie !

 

Pasul 1:

Deschideti Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 apoi dati click pe File -> Load Model.. si cautati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Couter-Strike-ul vostru!

 

http://1.1.1.4/bmi/img19.imageshack.us/img19/2089/30252437.png

 

 

Pasul 2:

Sa zicem ca vrem sa editam lama cutitului !

Sub Demo-ul real al modelului mai aveti niste butoane, acolo selectati asa Textures -> Texture - knifeskin.bmp -> Export Texture -> si o salvati unde vreti , cu ce nume vreti dar extensia sa fie .bmp

 

http://1.1.1.1/bmi/img152.imageshack.us/img152/4021/79178071.png

 

 

Pasul 3:

Deschidem PhotoShop-ul apoi selectam asa File -> Open -> si deschideti fisierul .bmp pe care l-ati salvat.

 

http://1.1.1.3/bmi/img17.imageshack.us/img17/4629/31096935.png

 

 

Pasul 4:

Imaginile .bmp salvate prin Export Texture sunt indexate(protejate de editare) si salvate pe 8 biti, iar eu din PhotoShop ii voi schimba o optiune pentru a ma lasa sa-l editez cum vreau.

Selectati din bara de meniu de sus Image -> Mode -> si dupa cum vedeti e bifat Indexed Color , aici bifam alta optiune si anume RGB Color

http://1.1.1.2/bmi/img140.imageshack.us/img140/4879/83920279.png

 

Pasul 5:

Acum incepeti sa scrieti ce vreti pe lama cutitului / sa adaugati logo-uri sau mai stiu eu ce vreti voi pe acolo.

 

Sfat: *Daca tineti cutitul pe dreapta scrisul trebuie sa fie invers , de exemplu in loc de CaTaLinU veti pune UniLaTaC , (faceti ca in imaginile de mai jos daca vreti sa va iasa scrisul pe invers).

* Iar daca tineti cutitul pe stanga , atunci lasati scrisul normal !

 

http://1.1.1.3/bmi/img829.imageshack.us/img829/8792/21643988.png

 

Si va iesi asa:

 

http://1.1.1.4/bmi/img13.imageshack.us/img13/6933/79881103.png

 

 

Pasul 6:

Dupa ce ati terminat de editat ce ati vrut, treceti imaginea iar pe Modul Indexed.

http://1.1.1.2/bmi/img19.imageshack.us/img19/8813/36242841.png

 

Va vor aparea 2 casute:

Prima casuta cu Merge Layers - selectati OK iar a doua casuta cu setarea unor optiuni pentru Modul Indexed Color - nu modificati nimic, apasati OK din prima.

 

IMPORTANT: Sa lasati imaginea pe 8 biti, altfel Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 nu va recunoaste ceea ce veti salva .

 

 

Pasul 7:

Selectati File -> Save As

Si o salvati unde vreti, cu ce nume vreti dar neaparat cu extensia .bmp !

 

Sfat: pastrati imaginea originala , iar ceea ce editati salvati ca pe o copie , cum am facut eu in imaginea de mai jos.

 

http://1.1.1.3/bmi/img825.imageshack.us/img825/3784/47229431.png

 

 

Pasul 8:

Intrati in Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 si selectati Textures -> Import Texture

ATENTIE: la Texture sa fie selectata Textura care ati editat-o voi.

http://1.1.1.5/bmi/img864.imageshack.us/img864/8679/94386876.png

 

Si va iesi asa:

http://1.1.1.3/bmi/img256.imageshack.us/img256/6700/52592557.png

 

 

Pasul 9:

Selectati asa File -> Save Model As si il salvati cu numele v_knife.mdl unde vreti voi !

http://1.1.1.4/bmi/img190.imageshack.us/img190/5162/28381130.png

 

 

Pasul 10:

Acum copiati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Counter-Strike-ul vostru , iar in joc ar trebui sa arate asa:

 

http://1.1.1.1/bmi/img832.imageshack.us/img832/2271/76053800.png

Posted
Te-as sfatui sa nu mai pierzi vremea pe forum cu "folositor si dastea mai bine ai posta tutoriale si dupa faci suport cand vine lumea dar dece numi merge aia aia si tu ii ajuti ca moderator desii toti ar trebui sa se implice mult sa evoluam repede!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...